Nykyaikaiset ratkaisut toimivat markkinoinnin apuna
Tekno-Ants haluaa olla oman alansa edelläkävijä, joka tarjoaa asiakkailleen markkinoiden innovatiivisimpia ja hienoimpia ratkaisuja. Tehdasalueilla esimerkiksi komponentteja, säkkejä ja kuormalavoja kuljettavilla roboteilla yritys vie eteenpäin teollisuuden LEAN-ajattelua ja uudistaa samalla sisälogistiikan kenttää.
Hakanen kertoo, että Tekno-Ants pyrkii tuomaan tavoitteensa esiin kaikessa, mitä yritys tekee. Tällöin innovatiiviset tuotteet eivät yksinään riitä, vaan myös tapojen, joilla niistä kerrotaan asiakkaille, täytyy olla uudenaikaisia.
”XR Showroomilla on meille positiivista markkinointiarvoa. Olemme itse oman alamme innovatiivinen toimija, ja haluamme kokeilla hienoimpia ratkaisuja ja hyödyntää uusimpia vaihtoehtoja myös markkinoinnissa ja myynnissä. Tämä tarkoittaa, ettemme mene asiakkaalle paperinivaskat kainalossa, koska ihmiset eivät nykyään edes halua paperia toimistoihinsa”, Hakanen perustelee.
Hän suosittelee XR Showroom -sovellusta kaikille, jotka myyvät Tekno-Antsin lailla uudentyyppisiä tuotteita. Varsinkin, jos tuote on kooltaan suuri tai muuten sellainen, että sen mukaan ottaminen ei onnistu helposti, niin sovelluksesta on suurta hyötyä tuotteiden visualisoinnissa. XR Showroom auttaa myös niissä tapauksissa, kun halutaan hahmottaa esimerkiksi tuotanto- ja automaatiojärjestelmien kaltaisia kokonaisuuksia.