Investointikustannukset katetaan rahtikulujen poistumisella
Ahkeran messukiertäjän viestintäpäällikkö uskoo, että investointi AR-sovellukseen saataisiin takaisin jo muutamien kansainvälisten messujen jälkeen. Rahtikuluissa säästyy melkoisesti, kun paikalle ei tarvitse rahdata fyysistä, painavaa laitteistoa esiteltäväksi. FinnSonic testasi AR-sovelluksen käyttöä ensimmäisen kerran Alihankintamessuilla syyskuussa 2018.
”Messukäyttöä täytyy vielä kehittää. Isossa messutapahtumassa hulinaa on paljon, eikä pieni tabletti riittänyt herättämään messuvieraiden mielenkiintoa. Wakeone kehittää meille nyt ratkaisua, jonka avulla tabletin näkymän saisi langattomasti näkyviin isolle messunäytölle. Uskon, että sen avulla saisimme paremmin huomiota messuvierailta ja ihmisiä osastollemme”, Suomela sanoo.
Suomelan mukaan wakeonelaiset ymmärtävät heidän tarpeitaan, ja palvelu pelaa.
”Wakeonelaiset suhtautuvat asiakkaan toiveisiin ja tarpeisiin aina erittäin positiivisesti. Messuillakin tablettia testailtiin, ja esitimme päivien aikana toiveita, joihin saimme hyvin nopeasti vastauksia. Voin suositella Wakeonen palveluita muillekin. AR-sovelluksen kehittämistä täytyy vielä jatkaa, jotta pystyisimme hyödyntämään sitä täysimittaisesti. Tähänastinen on osoittautunut hyväksi kokeiluksi, joka kannatti tehdä. Harkitsemme kehitystyön jatkamista, että saisimme sovelluksesta myynnissä täydet hyödyt irti”, toteaa Sirpa Suomela, viestintäpäällikkö, FinnSonic Oy.